Thursday, October 15, 2009

Paul Smith shoes







As usual jadi driver Danz, bawak kereta dia ke workshop.. sbb hon keta dia bunyi sendiri.. kuat lak tuu.. bila check2 mmg betul alat wayer dia problem.. keta GEN2..
sementara menungu keta dia siap.. 2 jam, aku ambik keputusan gi jalan2 kat Jaya Jusco Taman Equein.. dgn niat nak main game, window shopping ngan cuci mata aje... last2 aku beli kasut jugak.. agak dah lama cari... nak gantikan kasut PRIMAVERA tuuu.. dah 3 tahun design dia.. but still susah org nak cari... so bila pikir kan kasut lama ku perlu rehat... dengan gaji ku masuk awal bulan niii..
On my list pilihan aku ade i) Camel, ii) Primavera, iii) Bonia, and Polo.
last2 aku sambar Paul Smith rasa mcm muda 20 tahun dari umur aku sebenar... hahaha.. hey it's fashion what.. u want to look young and nice.. tak over sangat to me...
color apee...?? ofcoz white(putih), aku mmg suka color putih... and sniker Paul Smith nii sesuai pakai seluar jeans.. slack belom try lagii..

No comments: